Вітрини і вивіски

Вітрини і вивіски

Згідно з дослідженнями фахівців, що працюють в області реклами, успішність і прибутковість бізнесу фактично на 50 відсотків залежить від зовнішньої реклами підприємства, магазину, ресторану та ін., від того, як оформлений фасад фірми, наскільки ефектна і якісна вивіска, яка, власне, і є візитною карткою, обличчям підприємства.

Реклама у вітринах добре помітна завдяки великим площам і багатству художніх прийомів, які можна реалізувати на них. Одним з напрямків діяльності рекламно-виробничої компанії "Пелікан-груп" є оформлення вивісок і вітрин.

Вітрина і вивіска - це дуже важливі для позиціонування бренду на ринку, потужні інструменти формування у споживача уявлень про асортимент і якість товарів і послуг.

Виготовлення вивісок - один з пріоритетів компанії «Пелікан-груп». Рекламна вивіска - це обличчя будь-якої фірми, чи то магазин, ресторан, кафе або підприємство, яке працює в сфері послуг. Ми виробляємо виготовлення вивісок будь-якого класу: об'ємні вивіски, вуличні вивіски, інтер'єрні вивіски.

У світі зовнішньої реклами існує безліч технологій виготовлення вивісок і, тому, помилково думати, що виготовлення зовнішніх вивісок спричинить за собою величезні витрати. Навпаки, якщо за виготовлення вивіски беруться справжні професіонали, то обличчя вашої компанії буде виглядати солідно, ефектно, привабливо і при цьому його створення не зажадає великих вкладень.

Широкоформатний друк на банері, самоклеючій плівці. 
Широкоформатний друк на банері, самоклеючій плівці.

Виготовлення несвітлових зовнішніх вивісок є найбільш простим і бюджетним способом створення зовнішньої реклами та оформлення входу в салон, магазин, ресторан, клуб та інші підприємства. Як правило, такі рекламні вивіски потребують підсвічування. Рекламні вивіски із зовнішнім підсвічуванням представляють собою металеві або пластикові щити з зображеннями, нанесеними за допомогою самоклеючих вінілових плівок.

Основні риси таких конструкцій - їх невисока вартість і різноманітність форм і колірних рішень. Виготовлення вивісок реклами таким способом обійдеться вам в кілька разів дешевше, ніж, наприклад, світлові короби.

Виготовлення вивісок. Оформлення вітрин.
Виготовлення вивісок. Оформлення вітрин.

Несвітлові рекламні вивіски практично не вимагають обслуговування і досить невибагливі до погодних умов.

Використовуючи сучасне технологічне обладнання, ми виготовимо вивіски для своїх замовників, порекомендуємо найкращі матеріали та найефектніші фарби і форми.

Виготовлення вивіски - це дуже відповідальна і серйозна задача, оскільки, наша компанія віддає собі звіт у тому, що наша продукція буде представляти обличчя фірми-замовника на ринку. Професійний підхід і стислі терміни виготовлення зовнішньої вивіски - ось наші найперші завдання.
  

Правильне оформлення вітрини сприяє залученню потенційних споживачів, формує імідж елітного або масового об'єкта споживчого інтересу. Крім того, оформлення вітрини магазину може бути непрямим інструментом ціноутворення і формування загальної маркетингової політики компанії. Деякі люди іноді просто милуються красою вітрин і самих магазинів, адже красиво оформити магазин можуть не всі - це велике мистецтво, на це йде багато часу і сил.

Основна технологія в оформленні вітрин - майстерність дизайнера, що дозволяє створити яскравий образ, що запам'ятовується. Загальну схему дизайн-концепції оформлення вітрини можна умовно розділити на кілька розділів. По-перше, необхідно визначити домінуючий психологічний контекст рекламної складової вітрини. Потім слід визначити пріоритети щодо композиції, переважаючого колориту, визначитися з терміном вітринної експозиції.

Найчастіше в оформленні вітрини можна зустріти рекламне послання, адресоване необмеженій соціальними та іншими рамками цільовій аудиторії, а так само дати потенційному клієнту чітке уявлення про пропоновані товари або послуги. Набагато рідше зустрічаються ситуації, коли під час оформлення вітрини проводиться чітка сегментація цільової аудиторії.

Принципів оформлення вітрини може бути кілька. Широко поширений принцип композиції з єдиним візуальним центром (якийсь предмет робиться візуальною віссю в оформленні вітрини, основною смисловою домінантою всієї композиції, інші об'єкти експозиції розташовуються по естетичним принципам підпорядкування домінанту).

Не менш широко поширений принцип композиції без єдиної домінанти: у цьому випадку всі розташовані на вітрині предмети володіють смисловою і візуальною рівноправністю. Такий прийом часто використовують при оформленні вітрин побутової електроніки, просто заповнюючи вітрину тими предметами, які продаються в магазині.

З точки зору колориту при оформленні вітрин переважно використовувати фірмові корпоративні кольори - це підвищує впізнаваність бренду. Можливо також зіграти на факторі контрасту колориту вітрини з переважаючими фарбами навколишнього пейзажу.
Нарешті, бажано відразу визначитися з терміном тої чи іншої вітринної експозиції і завчасно закласти в дизайн-проект можливість сезонних змін.

При оформленні вітрин використовуються наступні види художнього оформлення: вінілова аплікація, широкоформатний друк на банері чи самоклеючій плівці, об'ємні букви, світлові короби (лайт-бокси), неонові вивіски, інсталяції, наклейки на вітрини, слайди для світлових коробів і т.п. Також традиційно використовуються об'ємні фігури і манекени, драпірування, зразки реального товару.

<< Назад