shapka_top.jpg

Різновиди POS-матеріалів

Різновиди POS-матеріалів

P.O.S.-матеріали (англ. Point of sale) - призначені для залучення уваги споживачів знаходяться безпосередньо в місцях продажів, покликані також суттєво посилити увагу покупців до рекламованих товарів і, відповідно, підвищити ймовірність їх покупки.

P.O.S.-матеріали здатні на деякий час привернути до себе увагу і, тим самим, привернути увагу до товару, який вони рекламують, а отже, поліпшити впізнаваність продукту. Найбільш ефективним є застосування P.O.S.-матеріалів в торгових зонах з високою конкуренцією між однотипними брендами, при цьому розташування рекламних матеріалів також грає дуже велику роль і має визначатися фахівцями в області мерчендайзингу. Хоча більшість P.O.S.-матеріалів призначені для використання в закритих торгових приміщеннях, деякі з них можуть використовуватися і на відкритих ринках - наприклад, будівельних або продовольчих. Для продовження терміну служби і поліпшення зовнішнього вигляду рекламних матеріалів в цих випадках може застосовуватися УФ-лакування або ламінування, проте це здорожує вартість матеріалів і в будь-якому випадку допоможе зберегти їх на відкритому повітрі на термін не більше 3 місяців.

Компанія Peliсan-print виробляє широкий спектр POS-матеріалів як для короткострокового, так і для довгострокового використання. Виробничі можливості, оригінальність конструкторських рішень дозволяють створювати POSM, що відповідають найвищим запитам замовника.

Ми використовуємо всі існуючі технології для виробництва картонних POS-матеріалів: всі види друку, каширування, вирубку, різання, склеювання. Ми пропонуємо ексклюзивні дизайнерські та конструкторські розробки, дослідне і серійне виробництво, виготовлення індивідуальної упаковки, а також здійснюємо доставку.

Картонні POS-матеріали середнього і великого формату:

  • Хардпостери
  • Диспенсери
  • Підлогові дисплеї
  • Дисплеї для різних категорій товарів (кондитерські вироби, спиртні напої)
  • Палетні дисплеї
  • Фальш-палети
  • Стійки
  • Вітрини
  • Ростові фігури
  • Слівси-Чекпойнт
  • Мобайли
  • Лотки
  • Муляжі (джумби)

Воблер - рекламний носій фігурної форми, виготовлений зі щільного паперу або картону на гнучкій пластиковій ніжці, за допомогою якої він приклеюється на 2-х сторонній скотч до вертикальної опори або до будь-якого іншого місця реклами товару. Завдання воблера - виділити товар в місці продажів. Виготовлятися воблери можуть з картону з лакуванням; картону з ламінуванням; синтетичних матеріалів з покриттям захисним лаком.


Зразок
гофропалета

Гофропалета (постамент) - використовують як постамент для викладення товару в торговому залі. Зазвичай розміри постаменту рівні 1/4 палети. Гофропалета також використовується для групової паллетної викладки в торговому залі.


Зразок джумби

Джумби - це пропорційно збільшена в декілька разів копія реально існуючої упаковки конкретного товару. Залежно від розміру картонного муляжу і місця продажу джумби можуть розміщуватися на лотках, прилавках, просто на підлозі або підвішуватися до стелі, як мобайли. Їх головне завдання привернути увагу покупця і зафіксувати образ даного товару, що потім дозволить легше виділити його серед конкурентної продукції.

Диспенсер - це вид POS матеріалів, призначених для розміщення рекламної інформації (листівок, буклетів і т. д.). Рекламна підставка або ємність під продукцію, розроблена під конкретний вид товару, використовується для виставлення в магазині з метою збільшення продажів. Конструктивно диспенсер - це постер з кишенею для викладки матеріалів з лицьового боку і ніжкою забезпечує стійкість - зі зворотнього. Замість кишені іноді використовується відривний блокнот. Найбільш часто диспенсери виготовляються з картону і можуть бути як суцільнокроєними, так і збірними. Виготовляються шляхом каширування  лайнера на товстий картон з лицьового і / або зворотного боку. Викарбовується таким чином, що кишеня шляхом перевороту служить ніжкою для диспенсера.

Дисплей - конструкція, яка презентує товар або інформацію про товар (буклети, листівки). Дисплей може містити викладення товару, а також нести декоративну функцію. Дисплеї виготовляються для демонстрацій найостанніших новинок від компаній-виробників в місцях продажів..

  • Металеві - з пофарбованого металу - яскраві, міцні, економічні.
    • Барвисті панелі зроблять оригінальним стандартне обладнання;
    • Зносостійкі, металеві дисплеї використовують на тривалий термін;
    • Додатково, можлива підсвічування світлодіодами.
       
  • Картонні - недороге барвисте оформлення демонстрації товару.


    Зразок дисплей

    • Поставляються в розібраному (плоскому) вигляді, простота збірки;
    • Яскрава повноколірна запечатка привертає увагу покупця;
    • Картонні дисплеї підходять для короткострокових промо-акцій;
    • Можуть мати гачки для упаковок з евролоком, кишені.
  • Пластикові - більш довговічні і естетичні, ніж картонні..
    • Пластикові дисплеї підходять для тривалих промо-акцій;
    • Презентабельні, під різні товари (від світлотехніки до косметики);
    • Різноманітність видів пластику дозволяє втілити будь-який дизайн;
    • Об'ємні підставки, лотки з осередками - оригінальне оформлення.

Дисплей-палети (палетна огорожа) - це вид виробу, вироблений, в тому числі і з картону. Виріб використовуються для прикраси паллетної-підлоги викладки і як дисплей для ефективної демонстрації товару. Паллета є незамінним інструментом представлення нової торгової марки покупцям при короткострокових рекламних кампаніях і оформленні місць продажів в гіпермаркетах


Зразок
лоток

Лоток - різновид POS-матеріалів, призначених для забезпечення зручності розміщення товару в торговому залі, розміщення товару з метою його демонстрації, а також виділення на тлі інших аналогічних товарів і забезпечення переваги вибору для кінцевого споживача. Як правило, це розбірні нескладні конструкції для зручності транспортування і установки в торговому залі.


Зразок мобайл

Мобайли - різновид POS-матеріалів, специфічних насамперед розташуванням - зазвичай вони підвішуються під стелею. Кріплення Мобайл до стелі здійснюється за допомогою лески  або пружинки з гачками на кінцях. Одним кінцем пружина протягується в вирубаний отвір в Мобайлі, іншим - в стельовий тримач.

Мобайли бувають плоскими, складовими і об'ємними. Плоский мобайл - двосторонній «жорсткий плакат». Складові мобайли - кілька плоских Мобайлів, з'єднаних між собою. Об'ємні мобайли - тривимірні конструкції зібрані у вигляді коробок або складені з плоских частин.

Навігаційні інформаційні засоби - інформаційні засоби, призначені для орієнтації відвідувачів у будинках і торгових площах. Виконуються у вигляді табличок, покажчиків, стендів.

Палетні щити - являють собою листи з гофрокартону або ПВХ з рекламним зображенням і використовуються навколо палети з ящиками продукції в торговому залі. Можливо виробництво з обтягнутого паперовим лайнером гофрокартону, кашированого каа-картону (тиражного варіанту) або пластику ПВХ з плівковою аплікацією. По кутах з'єднується прозорим або кольоровим пластиковим куточком.


Зразок гофрострічка

Ранер (Гофрострічка), являє собою стрічку з 2-х шарового гофрованого паперу з повторюваним зображенням, нанесеним на плоский шар або на хвилю. В основному застосовується для обгортання палетів з продукцією, що стоять в центрі торгового залу. Також можна обернути гофрострічкою прилавки, підвісити до стелі, прикріпити до стіни, оформити вітрини або закрити звичайні торгові стійки або стелажі барвистою рекламою.

Ростова фігура - різновид хардпостера, рекламна конструкція, що розміщується в місцях продажів, що складається з повнокольорового плаката, наклеєного на тверду основу з щільного пластику. Ростова

фігура може бути різних розмірів, навіть в людський зріст, і бути фігурою людини, персонажа, товару.

Слівси - чекпойнти - це вид хард-постера, що розміщується на воротах безпеки в торгових залах в зонах входу і виходу відвідувачів. Цей вид POS-матеріалів розташовується у вхідній групі і не тільки приваблює покупців, але і приховує металеві рамки системи проти крадіжок.

Стікери - це самоклеючі зображення на вініловій основі. До них відносять як великі плакати, так і невеликі наклейки. Стікери призначені для використання в місцях, де немає можливості закріпити іншу рекламну продукцію.

Завдяки основі, що самоклеїться вони дуже зручні і застосовуються всюди.

Стійки - одно-багатостороння вертикальна конструкція з кишенями (лотками) для розміщення продукції. Можлива наявність вільної поверхні для розміщення реклами та іншої інформації.

Призначені для розміщення інформаційних листівок, буклетів, каталогів, журналів та іншої друкованої продукції для поширення на виставках, презентаціях, в торгових залах, офісах.


Зразок
промо-стійка

  •  Стійки для проведення промоушн акцій, за участю навченого персоналу. Встановлюються в місцях проведення акцій. Виготовляються із сучасних пластиків (стільниця-формований полістирол 3 мм.).

Використовуються для презентації товару та пов'язаних з цим акцій (демонстрація, дегустація, роздача зразків, знижки, подарунки). Компактно і швидко збирається-розбирається


Зразок
хард-постер

Хард-постер - (hard poster - жорсткий плакат) це рекламний носій у вигляді плаката, будь-якої фігури з контуром, багатопланової конструкції на жорсткій основі або ніжці. Хард-постер встановлюється на підлозі або на полицях в місцях продажів і відомий як ефективний засіб просування товарів від світових виробників продуктів харчування, косметики та електропобутової техніки, а так само послуг компаній, що працюють на ринку кіноіндустрії.

Шелфтокер, шелфстоппери, шелфорганайзери - являють собою рекламний елемент, призначений для візуального об'єднання і виділення на загальній полиці продукції однієї торгової марки. Розміщені на полицях в місцях продажів, шелфтокери виділяють позицію товару, привертають до нього додаткову увагу покупців.

Шелфтокери виготовляються з будь-якого виду і кольору пластику, а також щільного картону. Шелфтокери можуть мати різну кольоровість, від прозорого до повнокольорового. Нанесення рекламного зображення виконуються різними методами: шляхом кольорових аплікацій з плівок, повнокольоровим друком та шовкографії. 

<< Назад