POS-матеріали

POS-матеріалиPOS-матеріали - це матеріали рекламно-інформаційного характеру, що сприяють просуванню бренду або стимулюють збут товару в місцях продажів. Вибір POS-матеріалів досить великий. До них відносять всілякі акрілайти, підставки, стійки, диспенсери, дисплеї, менюхолдери, воблери, шелфстоппери, муляжі, стенди, хардпостери, мобайли, стікери.

На сьогоднішній день POS-матеріали є незмінними атрибутами різноманітних виставок, презентацій та безпосередніх місць продажів. Їх основне завдання - підвищити обсяг продажу певного товару або групи товарів в конкретній торговій точці. Покупці, вивчаючи їх, отримують інформацію про переваги продукції. Таким чином, за рахунок інформативності і здатності привертати увагу до товару, POS-матеріали стимулюють продажі. При цьому дія, яку чинить ця рекламна продукція, носить обмежений в часі і просторі характер. Вони привертають увагу споживача, повідомляють про наявність і переваги певного товару, спонукають зайти в торгову точку, мотивують зробити покупку тут і зараз. У цьому полягає головна відмінність POS-матеріалів від інших видів реклами, вони стимулюють негайну реакцію споживача. І саме тому POS-матеріали своїм дизайном повинні відповідати загальній рекламної компанії даного продукту, бути як би продовженням її. Щоб споживач, помітивши елемент раніше побаченої реклами, звернув увагу на сам товар.

POS-матеріали - потужний засіб залучення клієнтів!