shapka_top.jpg

One Way Vision

One Way Vision - диво, яке можна побачити!

Ця самоклеюча перфорована вінілова плівка з високою світлопропускаючою здатністю на основі, що самоклеїться, використовується для нанесення реклами на вітрини магазинів, скла міського та приватного транспорту та інші прозорі поверхні.

Зображення виводиться на друкований шар білого кольору, зафарбовуючі плівку і, природно, підкладку, на якій залишаються сліди від перфорованих отворів. Дива ж починаються після приклеювання готового об'єкта до прозорої поверхні.

Оптичний ефект можна описати таким чином. Якщо One Way Vision поміщений в зовнішній скляній вітрині магазину, то, при слабкому освітленні зсередини, перехожими зображення буде сприйматися цілком (хоча воно і сітчасте). Інтер'єр магазину не буде помітний. Коли приміщення яскраво освітлене, зовні малюнок здається майже прозорим, а все, що всередині, - відмінно видно. А з торгового залу - через зворотну сторону плівки чорного кольору - чітко проглядається вулиця.

Матеріал пропускає до 60% світла, що обумовлює незвичайність застосування One Way Vision. Тож не дивно, що запечатані по всьому периметру залізничні вагони (разом із склом), міські автобуси, трамваї, тролейбуси або багатоповерхові будинки, з боку здаються закритими суцільним малюнком (включаючи всі вікна), стають звичайним явищем.

При друку на One Way Vision ніяких складнощів не виникає, а от при використанні, з метою збереження привабливого вигляду, краї плівки вимагають обробки спеціальним герметиком, що захищає матеріал від вологи. Інакше від країв потихеньку будуть відходити шматочки плівки, а зображення набуде неохайного вигляду.

Переваги One way vision:

  • Створює інноваційний засіб масової інформації, не утруднюючи сприйняття;
  • Забезпечує захоплюючі нові можливості, що сприяють збільшенню кола корпоративних клієнтів;
  • Пропонує технологію графіки вікна, яка вигідно підкреслить фірмовий бренд ваших клієнтів;
  • Створює велику різноманітність можливостей розміщення рекламної інформації: вона може бути поміщена в скляні двері на рівні очей, на автобусах, щоб створити "рухливі мобільні оголошення", або на висотних вікнах для більш масового впливу на аудиторію.

Характеристики:

  • Товщина ПВХ-шару плівки - 6мм-8мм;
  • 50% плівки перфоровані, щоб досягти односторонньої видимості;
  • Сприяє зменшенню високої температури і яскравого сонячного світла;
  • Збільшує секретність і безпеку;
  • Легкість у друці і монтажі.

<< Назад