Корисні статті
Виготовлення банерів
(Банер, банерна тканина, банерне полотно)
Серед усього різноманіття видів реклами досить непросто вибрати той, який відповідав би всім вимогам клієнта. Для того, щоб вам легше було орієнтуватися у всьому різноманітті рекламних носіїв, пропонуємо ознайомитися з основними видами і відмітними особливостями зовнішньої реклами.
Зовнішня реклама, в залежності від конструкції, способу її розміщення і форми подачі інформації, ділиться на окремі види, які мають свої назви:
Арка - рекламна поверхня із зовнішнім підсвічуванням. Розташовується над проїзною частиною автодоріг. Переваги: розміщується на великих магістралях з двома і більше смугами руху, прекрасно видно з далекої відстані, привертає увагу величезними розмірами розміщених на ній зображень.
Афіша - графічний рекламоносій, друкується найчастіше на папері або картоні. На відміну від плаката афіші анонсують прийдешні події - приїзд знаменитостей, концерти і т.п. Афіші розміщують на афішних тумбах, стендах, стінах будівель і т.п. Переваги: ефективно інформують людей про майбутню подію, маленький формат рекламоносія компенсується можливістю розміщення великої кількості цих порівняно недорогих рекламоносіїв в різних частинах населеного пункту.
Банер (банер, банерна тканина, банерне полотно) - від англ. banner - прапор, транспарант, розтяжка. Міцне вінілове полотно з покриттям для сольвентного друку армоване поліестеровою ниткою. Часто використовується для виробництва рекламонесучої площини в зовнішній рекламі. Переваги: міцний і довговічний матеріал.
Білборд (billboard, bigboard, бігборд, щит, 6х3) - рекламний щит. В Америці більше 100 років тому компанії і фірми почали орендувати площу на дерев'яних дошках для рекламних оголошень, або «Біллів», давши початок терміну «білборд». На початку 90-х років минулого століття перші щити з'явилися і в нашій країні. Зростанню популярності білбордів сприяють, перш за все, виграшні місця їх розміщення. Зараз в Україні найбільш популярні білборди з розміром рекламного поля 3х6м і 3х12м.
Брандмауер (брендмауер, brandmauer) - рекламна конструкція, розташована на стіні будівлі. Виготовляються з баннерного полотна, акрилових листів, металевих листів і т.п. Щити 6х3 м, розташовані на стінах, також відносяться до брандмауеров. Переваги: великий розмір, розміщуються практично в будь-якій частині міста, в тому числі і в історичному центрі. Розміри брандмауеров можуть бути різними, це залежить від величини стіни і фінансових можливостей фірми-рекламодавця.
Беклайт (backlight) - рекламна конструкція у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою (лампи денного світла). Зображення виготовлене на банерній тканині, яка просвічується та кріпиться за допомогою системи натягу. Комплектуючі, включаючи світлотехнічне обладнання, розташовуються усередині корпусу.
Вітрина - засклений ящик, шафа або вікно, пристосовані для виставки різних предметів. Також вітрина - викладка товарів, відокремлена від споживача прозорою перегородкою.
Воблери (воблер) - від англ. wabble - хитання, рекламоносій невеликого розміру, зазвичай з паперу, картону, пластику, закріплений на тонкій ніжці.
Вивіска - рекламоносій, який являє собою конструкцію невеликого формату з назвою і профілем діяльності фірми, несе в собі елементи фірмового стилю - корпоративні кольори, особливий дизайн, властивий компанії. Розміщується біля входу (або над входом) в будівлю або організацію. Переваги: дозволяє презентувати компанію потенційним клієнтам і партнерам ще до того, як вони увійдуть в офіс.
Газосвітлова реклама (неон) - вивіски, табло, щити, написи, в оформленні яких застосовані світлові газонаповнені (неонові) трубки.
Гірлянда - конструкція у вигляді великої кількості лампочок, розташованих на одному проводі. Часто використовується для прикраси дерев і будівель в святкові дні або у дні проведення рекламних заходів. Переваги: чудово виглядає в будь-який час доби, привертає додаткову увагу за рахунок барвистості і динаміки.
Козирок - навісна конструкція над входами або вікнами будинків. Переваги: оригінальні пам'ятні конструкції, що містять елементи фірмового стилю, дозволяють формувати позитивний імідж організації.
Конвексборди - рекламоносій формату 1.2х1.8 розміщений на опорі міського електротранспорту та вуличного освітлення.
Дахова установка - ексклюзивні іміджеві конструкції, розташовані на дахах будівель. Часто створюються з використанням неону і внутрішнього підсвічування. Переваги: один з найпрестижніших видів реклами. Розміщення дахової установки дозволяє компанії-рекламодавцю заявити про себе, як про процвітаючу фірму, яка планує довго бути присутнім на ринку.
Маркіз - рекламоносії у вигляді навісів (козирків) на м'якій або жорсткій основі з розміщеною на них інформацією про фірму або рухомі навіси над вікнами для захисту від сонця.
Зупинковий павільйон - Спеціальна конструкція, призначена для зручного очікування маршрутного транспорту жителями міста. Зупинкові павільйони обладнані кількома рекламними площинами формату 1.2х1.8 м. Площини звернені всередину павільйону працюють на пасажирів громадського транспорту, зовнішні працюють на перехожих і транспорт, який проходить по вулиці. Складність транспортних маршрутів створює відчуття великого обсягу рекламних оголошень. Пасажири часто користуються одними і тими ж зупинками, що забезпечує високе число контактів адресатів з оголошенням. Носії "зупинка" передбачають тривалий контакт глядача з оголошенням, адже в очікуванні транспорту пасажир знаходиться на зупинці до 20 хвилин і здатний не тільки детально вивчити рекламу, а й запам'ятати (записати) адресу і телефони конкретного місця продажу. При цьому багато потенційних споживачів знаходяться на зупинках від 2 до 6 разів на день. Носії "зупинка" дають можливість скористатися цими паузами і донести всю необхідну інформацію до споживача.
Перетяжка - рекламоносій, який розміщується над проїжджою частиною і завжди знаходиться в полі зору пасажирів і автомобілістів (зазвичай друкуються на банерній тканині). Переваги: оптимальний спосіб привернути увагу до відкриття фірми, розповісти про нову послугу, яку фірма надає або сповістити про приїзд знаменитостей, проведення заходу. Ще один плюс реклами на перетяжках - можливість розмістити інформацію відразу на двох сторонах рекламного носія.
Пілон - окремо розташована рекламна установка (стела), часто з внутрішньою підсвіткою. Використовується в основному в пішохідних зонах.
Плакат - барвисте графічне зображення середнього і великого розміру, зазвичай надруковане на папері. Переваги: відносно невисока вартість, можливість розміщення в місцях скупчення людей.
Постер - різновид плаката, зазвичай великого розміру.
Призматрон (призма, prismavision) - рекламна площина являє собою несучу раму, в якій встановлені цільнотянуті алюмінієві призми (ламелі) в кількості 56 шт. Ламелі синхронно обертаються через певні проміжки часу, що дозволяє на одній конструкції розмістити три різних рекламних сюжету. Бувають із зовнішнім підсвічуванням і без нього. Зображення виготовляється зазвичай на постерному папері або самоклеючій плівці, яка клеїться на ламелі. Комплектуючі, включаючи електротехнічне забезпечення, розташовуються усередині корпусу.
Роллер - рекламна установка, призначена для динамічного показу рекламних плакатів. Являє собою антивандальну конструкцію з системою протягання рекламних банерів по вертикалі. Час демонстрації плаката може варіюватися від 2 секунд до 2 хвилин. Підсвічування рекламних полів - внутрішнє, за допомогою люмінесцентних ламп.
Світлова тумба - рекламоносій в вигляді тумби з внутрішньою підсвіткою (лампи денного світла). Зображення виготовлене на плакатному папері, який поміщується під скло і закріплюється на прозорій основі за допомогою затискачів. Комплектуючі, включаючи світлотехнічне забезпечення, розташовуються усередині корпусу.
Сітілайт (citylight) або тротуарні панно - є поширеним видом рекламоносіїв. Вони мають дві рекламні сторони і внутрішнє підсвічування. Невеликі розміри сітілайтів дозволяють встановлювати їх на тротуарах і уздовж автомобільних магістралей. Розміри рекламного поля 1,2 х1,8 м і 1,2 х 2,4 м. Висота самого рекламоносія від 2м до 2,6м дозволяє зображенню знаходитися на рівні очей як пішохода, так і водія, пасажирів.
Стікер - друкована наклейка невеликих розмірів. Часто розташована на вході поруч з написами типу "Ласкаво просимо". Переваги: довговічність, доступна ціна.
Суперсайт - великоформатні конструкції, що стоять окремо з зовнішнім і внутрішнім підсвічуванням. Стандартні розміри - 12х5 м, 15х5 м. Переваги - ті ж, що і у рекламних щитів.
Тролл - Двостороння прямокутна конструкція з внутрішньою підсвіткою. Розміщується на стовпах уздовж доріг на виносній штанзі. Конструктивно об'єкт являє собою короб з полікарбонату на металевій рамі. Рекламна інформація виконується з плівки "Oracal" і наноситься на лицьову площину короба. Підсвічування здійснюється зсередини люмінесцентними світильниками (12 -16 шт.)
Покажчик - ці рекламоносії розміщуються в місцях з великими транспортними або пішохідними потоками. Розмір реклами на дорожніх покажчиках часто залежить від розміру дорожнього знака. Переваги: завдяки тому, що дорожні покажчики є джерелом дуже важливої для автомобілістів і пішоходів інформації, розміщена на них реклама теж потрапляє в зону пильної уваги.
Штендер - виносна конструкція довільного розміру, має зазвичай дві площини. Зображення наноситься на акрилову поверхню шляхом наклеювання плівки Oracal. Штендер виготовляється з різних матеріалів: пластик, металевий лист, дерево і т.п.
За матеріалами Оutdoor.ru